zaterdag 19 januari 2013

Some hearts

Work in progress...
 
With love,
Françoise

4 opmerkingen:

  1. ze zijn leuk, ik ben ook druk bezig en het is verslavend om te doen, een heerlijk werkje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vandaag ben ook ik gezwicht voor de hartjes!!, Mag mijn blog ook toegevoegd worden?? Alvast bedankt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vorige week kwam is via de blog van DutchSisters hier op jouw blog terecht. En aangezien ik een soort van "hartjesverslaving" heb besloot ik om ook mee te doen.
    Dus dat werd lapjes zoeken en een ondergrond voor de hartjes.
    Inmiddels ben ik bijna bij.
    Het is ontzettend leuk werk, alhoewel ik op quilt/patchwork gebied een echte beginner ben ga ik me er toch aan wagen.
    Bedankt voor je duidelijke patroon en uitleg.
    Lieve groetjes,
    Marja

    BeantwoordenVerwijderen